اوج آرامش

می کنند و به آن لبخند می زنند، لبخندشان
همین است که به تو می گویند،
می توانی چون ما توانسته ایم و
قبل از ما نیز توانسته اند.

مدیر وبلاگ : آمنه پریشانی
چهارشنبه 13 آذر 1398 :: نویسنده : همسفر نسرین
به نام خالق هستی بخش.

گزارش عملکرد لژیون کمک راهنما خانم آمنه
شعبه امین گلی روز دوشنبه
مورخ98/09/11با استادی هم سفر زهرا ش
ودبیری همسفر زهرا با و
 با دستور جلسه "سی دی سند بدون نقص"
رأس ساعت16:30آغاز به کار نمود.
علمی که تجربه شده باشد سند بدون نقص است، اگر تجربه شد وپاسخ نداد آن سند نیست.سند بدون نقص خداوند است.....
به ادامه مطلب مراجعه نمائید.....

ما در زندگی مان اشتباهات زیادی داشتیم از جمله اینکه وقتی با دوستانمان بودیم یا به مهمانی می رفتیم تمام راز زندگیمان را به همه می‌گفتیم فکر نمی‌کردیم که با این حرف ها چه لطمه هایی به خودمان یا به مسافرمان یا به خانواده هایمان می‌توانیم وارد نمائیم. چرا که بیشترین حرف هایی که می‌زدیم بدون تفکر بود .انسان باید کم ومفید حرف بزند .
به قول شاعرکه می گوید:تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد ،این حرف زدن مان است که ما باید در آن تجدید نظر کنیم، چرا که به قول قدیمی ها تا حرفی را نزدیم حرف اسیر ماست اما وقتی حرفی را زدیم ما ‌اسیر حرفمان هستیم .

اما برای کار های دیگرمان هم هیچ‌وقت تفکر و مشورت نمی‌کنیم ، حتی برای کوچک ترین کار هایمان ،مثلاًبرای  دکتر رفتن هم اول تحقیق نمی‌کردیم ، چه برسد برای بقیه کار هایمان ،مثلاً برای ترک اعتیاد خیلی راه وجود دارد اما بهترین راه کدام است ما نمی‌گوییم بقیه راه ها بد است اما بهترین راه کدام است؟ بهترین راه متد دی اس تی است یا روش پله کانی است که بهترین روش است. ما می رفتیم بقیه انجیو ها بدون تحقیق ،به خودمان و به دیگران قول ترک می‌دادیم در حقیقت سندی را امضاءکرده بودیم که پر از نقص بود. از این سند های پر نقص زیاد دیدیم و شنیدیم که پدری در زمان زنده بودن ،اموال خود را یا شفاهی یا بدون شهود به فرزندانش واگذار می‌کرد و پس از مرگش برای وراثش دردسر درست می‌کرد .

یا خودمان منزلی را اجاره می‌کردیم پول رهن می‌دادیم بدون اینکه در دفتر املاک باشد و در حضور شهود بعد، برای پس گرفتن پولمان به دردسر می افتادیم یا ماشین می خریدیم و پولش را پرداخت می کردیم بدون آنکه سندی دریافت کرده باشیم ،پس دردسر پشت دردسر بود .

انسان باید یک چیز داشته باشد ومالک آن باشد یعنی اگر می خواهد به کسی آرامش بدهد اول باید آرامش را داشته باشد،و یا اگر می خواهد به کسی آموزش بدهد باید دانش لازم را داشته باشد تا بتواند آموزش را منتقل کند ،بنابراین سند باید بدون نقص باشد پس بنابراین می گوئیم علمی که تجربه شده باشد سند بدون نقص است،اگر تجربه شد وپاسخ نداد آن سند نیست.سند بدون نقص خداوند است وگرنه در انسان ها ایراد و اشکال وجود دارد وبخاطر آن نقص ها نمی توانیم بگوئیم که این شخص یا مسافر مان که مصرف کننده هست را نمی خواهیم،چراکه خودمان عیب های زیادی داریم.

یک فرد مصرف کننده که در مرحله ی مصرف هست وجودش یخ زده است وهیچ احساسی نسبت به زن و فرزندان خود ندارد و  تمام حس های آن بسته شده است ،زمانی که در سفر اول قرار گرفت و سفرش را به درستی انجام داد تمام یخ های وجودش ذوب می شود وافکار و اندیشه تصمیم گیری هایش  بهتر می شود و   شبه افیونی شان میزان می شود و درحال ترمیم  شدن است. و تغییرات زیادی در آن ها به وجود می آید.

وقتی که ما عوض بشویم انگار که آدم ها از بیرون عوض شده اند.  وبا سفر خوب ومنظممان می توانیم سندی باشیم بدون نقص و می توانیم  از بهمن های زندگیمان جلوگیری کنیم .
وقتی که شخص موادش پایین آمد به اعتماد به نفسش و ایمانش افزوده می شود.وقتی که فرد  به درمان رسید دیگر  کنش و واکنش های آن به گونه ای می شود که کسانی که خواستار رهایی هستند بتوانند ایمان پیدا کنند و باورشان شود که این کار بدون نقص است.

یکسری افراد در بین انسان ها بینایان نا بینا هستند؛یعنی کسانی که سواد دارند ولی نادانند،چشم دارند ولی نمی بینند، این ها بیشتر از کورها ی واقعی هستند،هرچه قدر که بخواهند ببینند باید با ابزار ببینند ولی اگر به  به آن مرحله ی لازم برسند چشم بینایشان باز می شود و می توانند
جهان و جهان های دیگری را ببینند وحس هایشان باز می شود
وقتی که پنج حس درون باز شد می توانند سیر و سفری هم در کائنات داشته باشند.
تمام انسان های خاص وعام که معتاد شده اند مانند درختان پوسیده ای هستند که موریانه خوردند و پوسیده اند و این ها همه  باز خواهند شد واز مسئله ی اعتیاد  بیرون خواهند آمد.

نویسنده:هم سفر زهرا با
ویرایش:همسفر نسرین
تنظیم عکس:همسفر نسیم
دستور جلسه هفته آینده:مدل قلعه عقل

شنبه 16 آذر 1398 06:34 ق.ظ
با سلام و عرض ادب
با سپاس فراوان از راهنمای عزیزم خانم آمنه مهربان و بزرگوار.
سپاس خدمت خانم زهرا با بابت نویسندگی شان .
سپاس ویژه خدمت خانم نسرین عزیز که واقعا در وبلا زحمت میکشند.
سپاس دو چندان خدمت خانم نسیم بابت آپلود عکس.